Tancar
Tancar
Tancar
Tancar

Desemboca Rock'n'Roll Festival

Concert de:
The Sick Boys
Koko-Jean & The Tonics
Flamingo Tours

Arriba el 7è aniversari del Desemboca! El festival GRATUÏT a la Costa Brava per als amants dels sons vintage!

Desemboca aposta per mostrar de manera gratuïta i a l’aire lliure, a formacions que parteixen del rock’n’roll, el garatge, el punk, la psicodèlia i el rhythm’n’blues amb noms consolidats a cada gènere. Just al cor de la Costa Brava, quan la calor apreta i el que ve més de gust és ballar en bona companyia i amb cançons que ens recorden que la música és un vehicle com no hi ha cap altre. Organitzat per l’Ajuntament de Castell d’Aro, aquest any renova la fórmula i oferirà els concerts a l’escenari principal a la Plaça dels Estanys dissabte a la nit i diumenge a la tarda, entre atraccions i estiuejants que treuen el cap, i sense oblidar el vermut de diumenge a la Pizzeria la Riera.

Aquest any amb un avançament de dates i reducció de dies, doncs el festival es concentrarà en les actuacions nocturnes del dissabte 6 de juliol i el vermut i concerts de tarda del diumenge 7 de juliol. El Desemboca continua apostant per la combinació de bandes internacionals, hi actuaran Ming City Rockers (Anglaterra) i The Arrogants (França), amb les bandes nacionals del gènere més en forma, hi seran presents Los Estanques i Terbutalina la nit de dissabte, i Flamingo Tours, Koko-Jean & The Tonics, The Sick Boys i Myriam Swanson & Amadeu Casas, que ho faran diumenge. El Desemboca es va consolidant poc a poc i any rera any com una de les apostes més atractives de l’estiu pels amants dels sons vintage i les propostes que fugen dels convencionalismes.

Un cartell variat que fa un petit recorregut des dels sons dels 50 fins a l’actualitat amb entrada lliure!!! Ja és hora de moure els malucs al ritme de la bona música!!!

La imatge s'ha pujat correctament!

La imatge s'ha pujat correctament!

Comentaris sobre el concert:

Hi ha algun error o falta alguna dada en aquest concert?

Hem rebut la teva consulta!

Hem rebut la teva consulta!

Ens la revisarem i et direm alguna cosa.